panorama3

panorama3

pondelok 18. júna 2012

Papierové pletenie

                 Aj toto ma už dávno lákalo, odskúšať si pliesť z papiera. A stalo sa. Zopár košíkov už má svoje miesta. Len ako začiatočník som pochybila, a ruličky natočené z papiera, bolo treba asi najprv namoriť farbou, a až potom z nich pliesť, a nakoniec prelakovať. Môj postup bol opačný, najprv pletenie, a až potom farbenie a lakovanie, preto mi hlavne venčeky vo vnútri ostali biele. Nabudúce už budem múdrejšia.  

Na dno košíka som prilepila servítku.

Čerstvo dopletené, ide sa farbiť a lakovať...


Tradične ako vždy, aj tentoraz prikladám kúsok zo záhrady :-)
Toto je pohľad z okna domu na Sninský kameň.

Naše jabĺčka, na ktorých si už o chvíľu pochutnáme...su totiž veľmi skoré :-) 



Astilbe...













Toľko, moji milí priatelia.
Ďakujem za návštevu a prajem príjemné prežitie nastávajúcich horúcich dní.

11 komentárov:

  1. Mery, ty si naozaj talent na všetko! Ok, možno si mala najskôr moriť (ja som ani netušila, ako sa to robí), ale košíčky aj venčeky vyzerajú perfektne. A tvoja záhrada .. iba tíško závidím a obdivujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pred chvíľkou som všetke natočené ruličky namorila a rozložila po dvore :-)))Páli horúce slnko, určite budú hneď suché...a ja sa k večeru pustím do ďalšieho pletenia. Ďakujem Katka za komentik, za návštevu. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na prvýkrát sa košíčky naozaj neuveriteľne fantasticky vydarili ♥ Ale podrýpnem ) A čo tak pedig? ☻
    Záhradka sa chváli aj sama... krása ... ja také nemám, veď vieš, ale oznamujem, že momentálne vždy z práce dobehnem a moje prvé kroky vedú do bazéna ;) V tých horúčavách sa inak ani nedá ....
    Pa pa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nooo, fajn rýpnutie aj na to raz dôjde :-))))lenže teraz boli nedávno voľby a všade naokolo, keďže bývame hneď vedľa volitebnej miestnosti, bolo hoooodne veľa lákavého papiera v kont....a tak som si niečo z toho ušúľala :-))))Jednoducho to nešlo odolať, veď ma už poznáš :-)Pozdravujem Ťa Maťka, som rada že si ma zase navštívila ale na pedig asi zajdem na učenie k Tebe, na to si netrúfnem iba tak...
    A čo sa týka toho bazéna....joooj, ale by sa teraz tu hodil, ja si močim aspoň nohy v jazierku. Krásny deň prajem .

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné košíčky a věnečky sji upletla, jsou velmi pěkné i v bílém provedení, zahrádka jako vždy krásně rozkvetlá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. teda aj košíčky vieš krásne robiť, obdivujem ťa a tvoje nádherné výtvory, len tak ďalej! :-) A zase si ma potešila ružami, sú nádherné ako celá tvoja krásna záhrada :-D Mery, aj tebe prajem krásne dni! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dievčatká, ďakujem za povzbudenie, aj keď...ja viem že to je len prvotinaaa, nič moc, hlavne ta uzávierka, musím ešte trošku poštudovať ako na to, túto som si len tak sama vymyslela :-))
    A záhradka, dnes som si všimla že už rozkvitajú ľalie a od minulého roku sa trošku rozmnožili, som veľmi zvedavá na farby...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mery, krása ! Jsi šikulka, co vezmeš do rukou, to ti báječně jde. A zahrada... pořád chválím! I mě na zahradě začínají kvést lilie a tak je chodím každý den okukovat a máš pravdu od minulého roku se neskutečně rozrostly, mám je na zahradě toto léto už 4 rokem a jsou krásnější a krásnější. A denivky také, jsou z nich mohutné trsy. Budu muset zase pořídit nějaké nové fotografie a dát na blog, ty jsi mi velkou inspirací :-). Krásné slunečné dny

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ďakujem Peti...a na fotky Tvojej záhrady sa veľmi teším :-)) Prilož aj denivky...lebo neviem ake to sú :-( zrĎejme ich slovenský názov je iný.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já musím jen a jen chválit a nerýpat:) já bych si totiž tak leda zapletla ruce dohromady

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Janka ďakujem krásne za komentík a je veľmi dobre že si zašla ku mne na návštevu blogu, tým pádom som si prečítala Tvoju nádhernú úvahu o reštaurácii, možno by si si zaplietla ruky ako si písala :-) ale zase vieš nádherne šermovať písaním, veľmi rada čítam Tvoje príspevky, píšeš moc zaujímavo. Aj Tvoje receptíky majú väčší šmrnc, ak tam okolo toho opíšeš zaújimavé postrehy, ktoré sa dobre čítajú, len tak ďalej :-))tot je zas môj postreh:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...