panorama3

panorama3

nedeľa 1. júla 2012

     Dnes trochu pečenia. Vlastne to pečenie bolo ešte včera, ale muselo to v chlade, odstáť, aby sa ten piškót dobre rozmočil, a koláčik sa stal šťavnatejší. A že v chladničke vydržal až do dnes?... len preto, lebo mojí chlapci, manžel a syn...ani len netušili že tam je :-))
     Ako som už viackrát spomínala, na pečenie veľmi nie som, ale keď tu na blogoch nachádzam takéto dobroty, no ako to neskúšať? Sú tu perfektné šikovnice, kde veľmi rada chodím sa pokochať dobrotami, a hlavne fotkami. Pečenie ako tak ešte zvládam, no všetko dobabrem pri porcovaní. Mám priateľku a švagrinku ktoré vedia koláčik aj úplne obyčajný a veľmi jednoduchý tak nádherne nakrájať, že hneď z toho vyjde luxusný rez. Aj ma to učili už viackrát, no mne to nejde a nejde :-(((  
     Tento koláčik som si vybrala na dnes kôli tomu, že je veľmi horúco, a je ovocný z čerstvo obratých malín, občerství. Tuším bol minulú nedeľu v podvečer v telke, v programe Kamily Magálovej, tajomstvo mojej kuchyne. Recept som si len trochu zapamätala, piekla som ho aj tak po svojom, ako to mňa napadlo.
     Je to veľmi jednoduchý recept a keďže som mala čerstvé maliny, bude malinový. 
     Všetko je fotkami dobre zobrazené, takže popis stačí len v skratke. Upečenú roládku naplniť malinami vymiešanými s cukrom, nakrájať a naukladať okolo misy vystlanej celofánom, na to vrstvu krému zase maliny... Krém pozostáva zo šľahačky, jedného mäkkého tvarohu, a kelimok kyslej smotany, ktorý si poriadne vyšľaháme s troma lyžicami práškového cukru.
Takto vyšľahaný krém môžeme vrstviť a prekladať piškótami. Pokračovať až po poslednú vrstvu rolády. Ukončiť to piškótami. Hotovo...
Na druhý deň, vybrať z chladničky a prichádza to moje nešťastné :-))  porcovanie. 

Tu je koláčik na ochutnanie.
     Vonku je des....horúčava,  je už 18, 30 ale vonku určite 36°C  ach, ja tak horúčavu ťažko znášam :-(( 
Prajem Vám krásny podvečer a trošku schladenia.


13 komentárov:

  1. vyzerá nádherne, luxusne, isto tak aj chutil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mery, to musela být ale mňamka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dievčatá ďakujem, chutil fakt dobre :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mery, vydaril sa ti úžasne a aj fotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem krásne Yvett, veľmi to povzbudí :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mery, je úžasný, plný letního ovoce v těchto dnech je osvěžující, už se na takový dortík chystám dost dlouho tak děkuji za inspiraci :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem krásne Sonia, a som veľmi rada že soom aj ja teba mohla inšpirovať,
    lebo doteraz inšpiruješ Ty mňa :-)) a bol fakt dobrý.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Maji to je mnamka, dakujem isto vyskusam, len ake ovocie pouzijem este neviem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem krásne Mirka. Verím Ti s tým ovocím, teraz ho máme veľký výber :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mnam,niekedy taky vyskusam, nasi by si pochutili. Majka,velmi sa mi paci tvoj styl pisania a komentovania tvojich fotiek.sa usmievam,ked to citam.teda okrem toho, ze si nekonecne zrucna .klobuk dolu.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...