panorama3

panorama3

pondelok 25. marca 2013

Sedáky...

...pred chvíľkou dokončené, počas šitia som mrkla aj do záhrady a nafotila  zopár vtáčikov ktoré
nás navštevujú v hojnom počte, prikrmujeme ich  slnečnicou ...
Snažila som sa zachytiť čo najviac druhov, ale niektoré sú veľmi plaché a hneď
ako ma zbadali odleteli :-( 


Na sedáky mam nafotený aj hrubý postup, ako som ich šila...
...






Dajú sa používať aj na rubnú stranu, ale ako sa poznám asi nevyužijem :-))
...
Stôl je v štádiu dokončovania... choroba ktorá si na nás zasadla 
zdržala... ale nevadí, nemáme sa kam ponáhľať, pôvodný zatiaľ slúži :-)
...

A ešte trošku jarného tvorenia :-)
...




Názvy vtákov radšej písať  nebudem...veľmi sa v nich nevyznám a mam obavu že by som
to skomolila, alebo ich nejak premenovala :-))
...






Pozdravujem Vás a prajem príjemnú prípravu na jarné sviatky.

41 komentárov:

  1. No páni Maruško, ty jsi pilná včelička:-))
    Tolik pěkných podsedáků a vajíček:-))
    Koukám že u vás sluníčko, to u nás jak na Sibiři, ach jo.....
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tedy, velká pochvala...jsi tááák šikovná!!!!Krása veliká! Pěkný večer.Romča

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem krásne dievčatká, radosť to veľká čítať milé komentáre. Pozdravujem a ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Marienko, nevím, co mám obdivovat dřív - nádherné sedáky nebo vajíčka - všechno je moc povedené. Přeji krásné dny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Jitko, ďakujem krásne a prajem tiež krásne dni.

      Odstrániť
  5. Mery, veď na tom je škoda sedieť! :) Sú nádherné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katko no ratam s tým že to budem často prať :-) a ďakujem.

      Odstrániť
  6. Sedáky jsou překrásné, moc se mi líbí kombinace barev. Vajíčka jsou úžasná, moc pěkná práce! Hezký večer, L:

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Majka!paradne sedaky si ušila,pekna kombinacia latok!a jarne tvorenie na jednotku!pozdravujem...krasny večer prajem ada

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Andrejka, komentík moc milenučký ďakujem za návštevu.

      Odstrániť
  8. Mery, zase taková krása a čtyřikrát!!! a ty kraslice jsou úžasné...nechápu, jak to dokážeš, je to prostě dokonalé! A vidím, že už máte jaro, u nás dnes bylo -5. tak krásné dny pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Správna pripomienka Janka "zase"...ale na naše sklamanie stoličky pôvodné nevydržali ani tri roky, a bola to vraj koža :-( podvod. Čo už, mame zase staronové :-))tie sa javia ako nezmar, staré a furt krásne. A Jar je iba fiktívna na fotkach, aj u nas mrzne je -6 a začalo snežiť. Vajíčka... do polystyrenu som zapichovala látku :-) Pozdravujem.

      Odstrániť
  9. No uuuzasne decky si posila <3. Mas sikovne rucicky proste :*. Tie vajicka nemaju chybu, pacia sa mi tie pestre farby. Niekedy som bola konzervativna vo farbach, ale prave taka odvaha zvolit pestre vesele bohate farby je umenie :))... take veci musia byt zive a povzbudit cloveka ked sa na to pozrie. Naozaj krasne. Lubim Ta Mamka moja sikovna :)))) som na Teba hrda :)) cmuk <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Drahá moja Dianka, stále mam rada čiernobielu so zelenou a najviac bielu ale tieto vajíčka sú pre Tvoju krsnu a spravila som ich niekoľko aj pre nas, ale vonku na vetvu pred dvere. Zažiadalo sa mi aj venček na dvere urobiť taký jarný pestrý...keď už ta zima nejak neodchádza :-( škoda že nebudeš doma :-( pozdravujem Ťa dievčatko moje, CMUK...

      Odstrániť
  10. Ahoj Maji ,sedáky i vajíčka jsou nááádherné!!! Jsi šikulka.
    Vyfotila jsi krásné ptáčky, také je všechny neznám. Máš štěstí, že se Ti podaří je vyfotit. Já když sebou mám foťák tak nic, když jej nechám doma je ptačí rej. Snad se mi to někdy podaří.
    Jinak počasí je u nás děsné, stále fouká silný severák. Snad už to jaro brzy přijde.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka nasyp im do záhrady slnečnicu a budeš fotiť koľko chceš :-)) Ale nesmieš otvoriť okno, hneď reagujú útekom. Hm...to počasíčko, aj u nás fúka, mrzne a začalo snežiť. Ďakujem Janka za návštevu a prajem nam príjemne očakávanie Jari :-)

      Odstrániť
  11. krásne:) ... a choroba odiša k nám :) stáva sa :) pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeeminenku Martuška moja, to mi je tak ľúúto, lenže aj my ešte niesme celkom v poriadku. Tak mi treba...len pred časom som zdr...Janku, Janeathome že k nam poslala sneh, Hm a teraz ja k Vám virózu. Ale môžem Ti sľúbiť že si už na budúce dam lepší pozor na ktorý smer to pošlem. Želám skoré uzdravenie a ďakujem že si ma aj napriek tomu navštívila.

      Odstrániť
  12. Ahoj Mery, sedáky se Ti moc povedly!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mery, tak už to jaro snad příjde, máš vše krásně nazdobené a připravené, nádherná práce...:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hm...nechce sa mu, dnes celý deň sneží, síce slabo ale...ďakujem Sonia.

      Odstrániť
  14. Marienka všetko je nádherné.A tie stoličky,no nech teraz niekto povie,že tam nepasujú.Sú prekrásne a ako si spomenula vydržia večnosť.Všetko pôsobí tak teplo, príjemne.Ja som bola na návšteve u jednej mojej známej.Ma to v byte krásne ale niečo mi tam chýbalo.Nábytok a doplnky chróm a sklo.Krásne ,moderné ale chýbala mi tam ta príjemná domácka atmosféra aká v tvojom dome nechýba.Dom má dušu.Tvoje šikovné ruky vytvárajú tu krásnu atmosféru. Hela - Helga 2

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenko vždy keď si prečítam Tvoj komentík mam z toho úžasný pocit, si veľmi milá, pozorná a Tvoje slová hrejú ako teplo domova, fakt...ďakujem krásne a prajem pekný deň.

      Odstrániť
  15. Maruško, to je tedy nádhera! Podsedáky i vajíčka, moc krásná práce! A jak koukám, jsi i super fotografka, ptáčci jsou parádní!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenko že fotografka :-) heh, snažím sa manžel mi dáva školenia :-)) Ďakujem krásne za komentík.

      Odstrániť
  16. Tak konečne som zavítala aj ja na Váš blog a musím povedať, že nevychádzam z údivu!! nádherné dekorácie - a tie sedáky, to je jedna báseň! Vaša Lady Marmelade :)

    www.ladyymarmelade.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj a ďakujem krásne za návštevu a komentíííík, potešil veľmi :-)

      Odstrániť
  17. Mery nádhera, to čo vyjde z pod Tvojich rúk to je niečo úžasné. Krásne podsedáky. A vajíčka sú tiež krásne jarné. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka vieš tak fajnovo potešiť :-) ďakujem krásne a pozdravujem.

      Odstrániť
  18. Maji vsetko nadherneeeeeeeeeeeeeeee, od podsedakov ,cez vajicka az ku zahradke...kedy to stihas .... si sikulka !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásne sedáky Maji, milý príspevok aj fotečky. Zase musím len pochváliť klobúko dole!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...