panorama3

panorama3

nedeľa 28. februára 2016

Bloom pokračovanie...


Krásny nedeľný podvečer prajem.
...
Ide mi to pomalšie lebo sa už zdržiavam častejšie v záhrade, a  mam
rozrobené viaceré projekty.
Skáčem ako cap po kapuste, donedávna to bolo naopak, 
pokiaľ nebolo dokončené jedno, nezačala som druhe, asi starnem.
...
...
...
...
...

...
Tu sú už pohromade...ešte zajtra tri a môžem kompletovať.
...
A nielen kvety na plátne ale od drahého aj na živo :-)
...
Minule som spomínala v príspevku že začínam pracovať s bielou lesklou látkou,
už to dokončievam takže male kuk, čo to ma byť.  Kúpila som si pléd v čiernej
farbe kôli jeho jemnosti, no je fakt moc čierne na môj vkus a tak si ho trošku oživím bielou.
Ešte nemam jasno či tie kvety rozhodím, alebo dam do radu. 
Bude to celé ručne šitie aj kvety,  naokolo kvetov cik cak.
...
Posielam Vám veľký pozdrav, ďakujem za návštevu a prajem krásny týždeň.

28 komentárov:

  1. Krásný projekt, hezká pracovna :o). Přeji hezké dny. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka keďže mame v dome veľke izby mam sa kde rozťahovať a zašívať :-) Ďakujem za komentár.

      Odstrániť
  2. Práve som chcela odpísať na Tvoj komentár, že idem mrknúť, či si aj ty nepokročila a vidí hneď nový príspevok :) Nádherne sa Ti to rysuje, budeme mať krásne deky!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na deku sa veľmi teším a som rada že som do toho išla aj ja :-) Ďakujem.

      Odstrániť
  3. Tvoje pracovna je Maruško dokonalá stejně jako tvoje krásná práce ... obdivuji . Závidím práci na zahrádce u nás to stále ještě nejde . Přeji krásný den a příjemné dokončení květů

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Šárko, aj dnes som trochu robila v záhrade, u nas sa da bolo aj teplo. Vyhrabávam trávnik od machu a suchej buriny. Je veľký tak to potrvá dlhšie.

      Odstrániť
  4. máš môj obdiv....tak toto by som ja nedala...ale zase v takej pracovni je to určite "oddychová práca"....krása...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka ako som už písala vyššie, izba je veľka tak ma napadlo pracovný stôl spojiť so strojom kde teraz môžem pohodlne skladať celý quilt a nemusím sa k nemu hŕbiť alebo nedajbože na kolenach na zemi. A maš pravdu že v tej mojej veľkej zašívarni sa cítim najlepšie a teraz ešte lepšie :-) Ďakujem krásne za návštevu, pozdravujem Ťa.

      Odstrániť
  5. Maji, klobouk dolů, nádherné šitíčko. Pracovna je suprová. Na pléd jsem zvědavá, kytičky ho pěkně rozvítí.
    Na zahrádce zatím nedělám, ale nějaké změny bych taky chtěla udělat. Jsem zvědavá jestli se zadaří.
    Maji, měj se krásně. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka na záhradke som zmeny robila dnes aj ja, niektoré kvety napr...Hortenzie som mala veľmi na slnku a v lete mi ich spálilo, len len že som ich zachránila a tak som ich popresádzala do tieňa. Som zvedavá ako zareagujú toto leto. Pozdravujem.

      Odstrániť
  6. Pááni! To je nádherné! Ty vzory vystřižené z látek!!!To je bezvadný nápad, sdovolením budu se opičit!!!Děkuji za báječnou inspiraci!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeeeje Elli veď o to prave ide aby sa pridal k šitiu quiltu Bloom... hocikto ďalší, aj ja som zareagovala na výzvu :-) Už sa tešííím na tvoj, bude isto iný a o to zaujímavejší :-) Maj sa krásne a veľa chuti do šitia.

      Odstrániť
  7. Mery, obdivuji, nádherná deka to bude! No a pracvovnu musíš mít určitě úžasnou, jako ráj na zemi... Ať se ti daří!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka si mila, potešili ma tvoje kladné povzbudenia :-)

      Odstrániť
  8. Mery, fantastické, krásna precízna práca v krásnej pracovni, farby, vzory, ladenie farieb, to bude umelecké dielo. Už sa teším na výsledok. A kvety od manžela, určite si si ich zaslúžila. A pléd ako inak bude jedinečný.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mery, niet, čo dodať, famóóóózna práca.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Maruško, spousta nádherných kytek! Opravdu krása! A to slovenské přísloví: skákat jako cap po kapustě - super, to si musím pamatovat, je to taky o mě :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenko som rada že si ma v tom nenechala samu, takže skačeme obe :-))

      Odstrániť
  11. Než pokvete zahrada, rozkvetla Ti dílna:-) Moc pěkný záhon jsi ušila:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Maruško, Ty jedeš! Nádhera! neumím si přestavit tu trpělivost.. jsi šikulka a Tvá dílna je kouzelná♥ Měj se nádherně♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Zuzanko za milu návštevu, potešila :-)

      Odstrániť
  13. Maruško, krásné kytičky, jak ty na látce, tak ty ve váze.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. krásna deka bude :-) D

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...