panorama3

panorama3

streda 10. februára 2016

Krajka


Kredenc je už vo finálnom dokončení, dnes som si makla a dokončila aj krajku.
Uf... bola to piplačka, háčkovačky by vedeli o tom rozprávať :-))
Robila som ju na tri etapy, v lete som začala a pri 1m skončila...
ja totiž nedokážem háčkovať jeden vzor dlho, neskôr som doháčkovala ešte 1m
a teraz keď som ju už potrebovala nutne tak zbytok 65cm :-)
...
Výsledok je 2,65 m x 10cm
...horúco dokončená, ešte nenaškrobená
...
...
...
A došlo už aj na tohto krásavca od švagrinky...dostane čestné miesto vedľa kredenca :-)
Dnes som ho vybrúsila natmelila, treba počkať až vytvrdne a znova prebrúsiť.
...
Obidva kúsky Vám predstavím možno cez víkend :-)
Majte sa krásne, u nás celý deň leje. 

14 komentárov:

  1. Krajka nádherná!!! Je super, že jsi ji dokázala dokončit. A na nábytek už se těším:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Meri, to je nádhera, jsi neskutečně šikovná. Dlouho jsem tu nebyla, mám nějak strašně málo času a tolik novinek tu máš. Tvoje šicí dílna je úžasná a ten kredenc je nádherný a dceruška se ti vrátila! Tak se mějte krásně a posílám moc pozdravů! :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mery, úžasná práca. Ja neháčkujem, takže velikánsky obdiv. Som zvedavá na výsledný efekt renovácie, určite bude stáť zato.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Maruško, krajka je opravdu nádherná! :-) A renovaci nábytku obdivuji. Ať jde práce od ruky. D. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherná krajka...tá námaha stála za to :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krajka je super! Veľmi sa teším na staronový nábytok! Obdivujem tvoju zručnosť a trocha ti (ale v dobrom) závidím! Chcela by som to vedieť, či už háčkovanie, či renováciu nábytkov!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Je to krásne, závidím, háčkovať neviem. Aj keď akési základy háčkovania som mala, dávno som to zabudla. Ale vidím, že trpezlivosť a snaha prinášajú krásne výsledky.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Opravdu velmi obdivuji tu pracovitost - jak při restauraci nábytku, tak při háčkování, krajka je tedy překrásná a úctyhodně dlouhá!
    Maruško, moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. je krááásna, ako vždy, môžem len obdivovať :-) D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mery, krajka je nádherná, úplne ťa chápem že išla pomalšie (preto neháčkujem :-)),ale to vieš mňa zaujíma viac renovácia nábytku. Teším sa veľmi na výsledok. Šikulka....

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásná krajka, mám chuť se do ní též pustit a nábytek - prostě skvost.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásna krajka, veľmi sa ku kredencu hodí, zjemňuje ho..

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Maruško, krajka je nádherná. Těším se na zrenovovaný nábytek, jsi neskutečně šikovná.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...